Każdy z nas ma prawo do obsługi w salonie. Aby kupić telefon, podpisać umowę, czy otrzymać poradę, potrzebna jest rozmowa z pracownikiem salonu.

Do Twojej dyspozycji w salonie dostępne są różne rozwiązania. Jeżeli słabo widzisz możesz poprosić o powiększenie tekstu. Jeśli jesteś osobą głuchą lub słabosłyszącą, możesz skorzystać z tłumacza migowego.

Tłumacz nie musi być obecny na miejscu może połączyć się z Wami za pomocą videorozmowy. Czasem na usługę tłumacza trzeba poczekać, dlatego najlepiej skontaktuj się z salonem przed wizytą i uprzedź o potrzebie tłumaczenia na PJM. Na stanowisku obsługi powinno znajdować się urządzenie, które umożliwia taką komunikację.

Trzeba pamiętać, że nie wszystkie salony są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Dobrze jest przed wizytą w wybranym punkcie sprawdzić, czy dany salon świadczy taką usługę.

Warto podkreślić, że wszystkie opisane rozwiązania są dla klientów dostępne bezpłatnie.

Tłumacz w punkcie obsługi klienta

Jeśli wybierasz się do salonu i chcesz skorzystać z usług tłumacza PJM lub SJM powinieneś zgłosić to z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych.

Możesz poinformować o tym pracowników salonu, wysyłając maila lub dzwoniąc. Wspólnie z pracownikiem firmy telekomunikacyjnej ustalicie wygodny dla Ciebie termin. Pracownik może również zaproponować inne możliwe rozwiązanie.

Tłumacz migowy na ekranie monitora