Masz prawo do uzyskania pomocy w Punkcie Obsługi Klienta. Możesz dowiedzieć się o wszystkich udogodnieniach dla osób z niepełnosprawnością, jakie oferuje dany operator.

Udogodnienia dostępne są w wybranych salonach. W każdym powiecie powinien znajdować się przynajmniej jeden taki salon, który będzie dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Salon będzie odpowiednio oznakowany. Operator powinien udzielić Ci informacji, gdzie znajduje się najbliższy taki salon. Te informacje powinieneś znaleźć na stronie internetowej, możesz zapytać o to pracownika salonu, poprosić o informację na papierze, dużą czcionką lub w pliku tekstowym, który odczytasz na komputerze.

Najważniejsze jest to, abyś otrzymał potrzebne Ci informacje w przystępny i zrozumiały dla Ciebie sposób.

Firma telekomunikacja na Twoje żądanie w ciągu 30 dni ma obowiązek przygotować dla Ciebie informację o usługach, które świadczy. Możesz otrzymać je na papierze lub drogą elektroniczną na Twój adres e-mail. Dokumenty, o które możesz poprosić to:

  • ogólne warunki umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych,
  • wzór umowy,
  • cennik usług telekomunikacyjnych,
  • regulamin świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych.

Jeśli jesteś osobą niewidomą lub słabowidzącą informacje powinny być przygotowane na papierze w alfabecie Braille’a lub przy użyciu dużej czcionki, tak byś mógł samodzielnie je odczytać. Jeśli informacje będą wysłane drogą elektroniczną powinny być przygotowane w formacie tekstowym, tak aby odczytał je Twój program asystujący.

Pamiętaj, że możesz dokonać wyboru jaki sposób przekazania informacji jest dla Ciebie najwygodniejszy.

Salon operatora